Friday, October 15, 2010

HaRi iNi~15th Oct 2010~

HAHAHAHAAHA!!!!

setelah terkial-kial membuat blog layout, akhirnya bertukar juga layout page aku ni... kesian plak aku rasa kat diri sendiri.. cz x reti2 nk buat before this... big thanks to Nur Razimah Abd Razak cz tlg aku kat sebelah ni...u r da best la..cewaahhh..ayat bodek la plak..ngeee~ hari ni kami berkampung kat PTAR... tp aku dgn jima je la..cz nak siap kan report trip sabah hari tu...nak kena hantar kat fac... aduhh...nsb bek jima ada... cz if aku sorg je mmg x terdaya la... hehehe.... thanks again ye KAK... muahahaha!!! hari ni jugak last kelas ktorg kat UiTM ni... sob2... (T_T) after dis ktorg dh start praktikal... susah la nk jumpa each other lepas ni... hopefully dpt la hang out sama2 jugak nti even dh bwk haluan masing2... if nak ikutkan..byk kisah suka & duka kt UiTM ni (tiba2 tergelak sorg2).. hehehe... nanti if ada masa, nak story 1 by 1 start dari part 1...hehehehe.... ni ada cebisan skit dari kenangan trip to Sabah... best2...wink2 (O.0)









2 comments:

  1. hahaha..ko gelak pasal teringt ke pasal ada jer lawak2 kt cni??haha..time kasih sad atas pujian ko tu..aku kenang sggh la!!hahaha..
    hrni bkn hr last la...next week,rabu bru hr last..huhuu
    hopefly dpt lg kita bsama cm selalu..

    ReplyDelete
  2. hahaha...pasal dua2....betul2...nti dh praktikal contact la slalu ajak aku kuar...hehehe...;p

    ReplyDelete

saya ingin komen..;p