Sunday, December 19, 2010

BesTnya!!!!!



wahhh...dah lama aku x menulis kat blog ni...rindu plak..hehe...last monday, awal muharam, jima tido umah aku...best nya...seronok berborak sampai kul 1 pagi...nasib bek dh ngantok giler...if x, kul 4 pg agaknya baru tido..hahaha...kes pasal dia tersiku kepala aku time tido, aku x sedar pn..al maklum la letih n nyenyak la tido...hahaha...yg klaka nya tu, bangun2 je pg tu jima say sori...hahaha!!! pada hal aku x sedar pn...xpe jima..aku maaf kan...hahaha....

n then kuar makan dgn jima n nurul last Thursday...best jugak...rindu....suka borak2 dgn dorg...puas dpt borak dgn jima....hehehe...jima lg?? hahaha...nk wat cmna kan...BF..hahaha...jimaaaaa~ nanti kita lepak lagi yer....

malam td, blog aku kena spot check...Mr.Afif wat spot check mengejut...huhuhu..hbs dh dia baca semua entri2 aku...huhuhu...kepada MUHAMMAD 'AFIF B AHMAD, haaaa...sy dh mention capital letters lg nama kamu kat sini...hehehehe...seronok dapat half day outing dgn awak...thanx la yer teman g beli hadiah, belanja chocolates...hehehe..syg kamu...eerrkkk..alamak, jgn muntah2 plak yer baca entri ni...;p n plus, malam plak kita BBQ ramai2 kt umah weda...seronok tgk kamu bakar ayam..hahaha...

seronok nya bila kt btg kali, sume kawan2 balik cuti jgk....n kat umah plak meriah cz sume ada...kumpul ramai2 borak2...puas nya dapat cuti cmni...hehehe..if kt shah alam plak best nya dpt lepak dgn jima...wahhh....mmg kena la ayat2 aku ni dgn tajuk entri kali ni..hahahaha...n last but not lease, I LOVE YOU...all....hehehe....;p




2 comments:

  1. huhu..terharunyer aku sad!!!best jugk sesgt coz dpt lepak ngn kamu.huhuuu..next time kiter wt lg yer.. =)

    ReplyDelete
  2. hahaha...ha'ah...next time plak ek..double date...ngeee~ ;p

    ReplyDelete

saya ingin komen..;p