Tuesday, January 25, 2011

Jom Daki Bukit~

haaa...bukit...nape dgn bukit?? haaa...ari ni misi aku daki bukit...bukit mana lg..bukit Fac tercinta la..huhuhu...kul 11 am kena jumpa Dr. Roslina...ada appointment ye kawan2...so, dalam kul 10.45 dh ada kat depan bilik beliau...

n skang ni tengah dgr sayang ku ni berceloteh kat sebelah ni sambil tangan laju menaip..hahaha... dengar dia bercerita heart to heart org kata..ngee~ dh lama x mcm ni...rindu...td terserempak dgn Shaz, Tila, n Sham..BESTNYAAAA!!!! rasa macam lepak after claz plak..rindu juger...of cz bila dh jmpa dorg, apa lg...gossip girl la kata kan...muahahaha!!! eh?? tp Sham tu GIRL ke?? errkk?? hahaha...borak2 dgn dorg...sempat plak lg aku dg jima tukar movie n ambik movie dari tila...hahahaaha....sengal nya kawan ni...

ni dah sampai petang dh pun...saudari jima dh sibuk ajak dating kat DC ni...tp nk wat cmna...kena balik..ada appointment len plak....jgn marah yer saudari jima..ngee~ next time yer babe...(^.^) ok la...fokus2 kat saudari jima punya citer jap...tatatatatata....;p

2 comments:

  1. hahaha..sengall..lmbt giler akku komen kn?well...aku da lama xjenguk blog aku gk.hahaha...

    ReplyDelete
  2. tau xpe..al maklum la..bz..huhuhu..ni pun aku baru tengok blog aku ni...muahahaha

    ReplyDelete

saya ingin komen..;p