Monday, November 15, 2010

14 NOV 2010 ~ Ahad

pejam celik pejam celik dh 2 and a half year stdy kt UiTM shah alam...
rasa mcm skjap nya masa b'lalu...
pagi2 dh gerak dari rumah tuk register kolej...
sampai2 je kt kolej mawar, tgk- "waaahhhhh ramainya org"...
takut jugak...tp dpt rumate yg dh kenal dr skolah menengah...
so, hilang skit rasa neves...;p
and rumate2 yg lain pn sekepala...alhamdulillah...
1 sem di mawar...agak best jugsak sbnrnya...
just x tahan dgn announcement yg b'lambak...hahaha!!
tambah plak speaker dpn pntu bilik...huhuhu...(T_T)
sem 1 byk gler benda baru yg aku blaja....
buat aku jd mcm lebih makin membesar la org kata...;p

n now dh hbs sem 5...
14 Nov was da last paper...
exam yg t'akhir juga mungkin...insyaAllah~
akan di ingat moment itu...
duduk dlm hall dgn kwn2 lain tuk b'juang...
m'habiskan sisa2 t'akhir m'jwb soalan exam...;p
bila saat2 t'akhir tu, masing2 t'senyum...
x sabar nk keluar dr hall tu...
nak merdeka la konon nya...;p
sampai luar dewan, sesi peluk pelukan bermula...
tp xda yg nangis...;p
maybe cz masing2 dpt tmpt training dekat2 je...
so possibility nk jmpa, hang out, kuar minum is high...
so, nti time konvo baru boleh nangis2...;p

BM224 5A~ ni la program aku...
Operations Management....
always jd kenangan yg t'indah dlm hidup...
kamu2 semua byk mengajar..
apa itu friendship, teamwork, gaduh2 manja..;p
n family bond...
really2 gonna miss u guys a lot...
nti dh kawen, dh ada anak, insyaAllah
akan ku kongsi cerita kita kt anak2 aku...
hahaha!!! last but not least;

Love all of u~ (^_^)






No comments:

Post a Comment

saya ingin komen..;p