Tuesday, November 9, 2010

Suka!!!!!


hehehe....entri kali ni aku nk ckp yg aku sukaaaaaaa sgt dgn blog aku...hahaha...makin mendalami....seronoknya tengok blog ku berwajah baru....new look....lebih semangat nk menulis..hahaha...x boleh blah la plak...ok...juz nk ckp tu je...hahaha....hari ni nk kuar study dgn dia...ni tgh tgu dia dtg...mlm td suruh kejut...dh kejut dh....tp xtau la lepas call tu tido balik ke kn...biasanya cmtu..huhuhu...call lg sekali....x b'jawab...means dia tgh mandi la tu...hahaha...mcm la tau sume yg dia buat kn...ok!!! dlm sejarah lg!! aku bangun awal pagi tuk study...betul ke ni??? x percaya la plak...hahaha....dh hujung2 sem ni baru nk berubah...haiiisshhh.....;p

ok la...sementara tggu dia baik aku take a nap jap kn...hehehe...;p saudara afif...cepat la sampai......(^.*)

No comments:

Post a Comment

saya ingin komen..;p